Voor de gemeente Heerenveen zijn wij op zoek naar een Projectleider optimalisatie Planning en Control-cyclus (24 uren per week), voor de periode van 1 augustus 2025 tot en met 28 februari 2026 (verlenging 1 x 6 maanden is mogelijk)
Wat mag je verwachten
Wie we zoeken
Wat ga je doen
De gemeente Heerenveen is gestart met een project gericht op de optimalisatie van de Planning & Control (P&C) cyclus. Dit project omvat meerdere deelopdrachten, onder andere op het gebied van de opbouw en inhoud van P&C-documenten, verbetering van managementinformatie en het versterken van sturingsinformatie richting de gemeenteraad. Het doel is een efficiëntere en effectievere P&C-cyclus die bijdraagt aan betere bestuurlijke en organisatorische besluitvorming.
Doel van de opdracht
Als projectleider draag je de verantwoordelijkheid voor het aansturen en realiseren van het optimalisatieproces. Je zorgt voor samenhang tussen de deelopdrachten en bewaakt voortgang, kwaliteit en betrokkenheid van alle relevante stakeholders binnen de gemeentelijke organisatie, het college van burgemeester en wethouders, de auditcommissie en de gemeenteraad.
Verantwoordelijkheden
Solliciteren
Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu op deze uitdagende functie en neem contact op met Rutger Balk via telefoon 06 236 52 758 of e-mail rutger@wierenga-degraaf.nl. Reageren kan tot 24 juli 2025.